Een kleding Management Systeem, wat is dat nou eigenlijk precies ? Een Kleding Management Systeem is een digitaal systeem wat het bestellen en het beheren van bedrijfskleding inzichtelijk en beheersbaar maakt.

Geen gedoe meer met Excel lijstjes, maar gewoon makkelijk de bedrijfskleding (bij)bestellen. Het systeem wordt ingericht op basis van de wensen van uw onderneming. Het wordt voor uw medewerker(s) mogelijk om zelf de bedrijfskleding te bestellen.

Het Kleding Management Systeem is dus een digitaal programma wat is gemaakt om het bestellen en registreren van bestelde en uitgegeven kleding makkelijker te maken. Alle benodigde gegevens van uw medewerkers staan geregistreerd in het systeem.

Hierdoor is het bestellen van bedrijfskleding en veiligheidsschoenen snel geregeld. De bestelling komt automatisch bij ons binnen zodat wij direct voor u aan de slag kunnen gaan. Het bestelproces wordt op deze manier versneld.
De volgende gegevens worden onder andere geregistreerd:

• Maatgegevens
• Budget per medewerker
• Resterend budget
• Bestelgeschiedenis
• Afleveradressen

De voordelen

• Vastgesteld bedrag of aantal punten per medewerker
• Kledingpakketten zijn per medewerker samen te stellen
• Medewerkers kunnen zelf bestellen via een persoonlijk account
• Tijd en kostenbesparend
• Vastgestelde kledinglijn

Met het Kleding Management Systeem van Anno71 Bedrijfskleding ontzorgen we u dus helemaal. Zo is de uitgifte van werkkleding goed geregeld, en kunt u zich richten op uw onderneming. Wilt u meer weten over ons Kleding Management Systeem, en wat het voor u onderneming kan opleveren ? Neem maar contact met ons op, wij komen het graag aan u uitleggen.